abortus

https://www.facebook.com/NadieMenos.TV/videos/486189048843557/
Sterft, Katholieke en Pro-Life, Norma McCorvey, de vrouw die, liggend, gelegaliseerd abortus in de VS
Norma McCorvey, de vrouw wiens zaak (de beroemde "Roe versus Wade") werd gebruikt 44 jaar geleden om gratis abortus uit te breiden in de Verenigde Staten, stierf deze zaterdag, februari 18, op leeftijd 69, in een verpleeghuis, voor hartfalen.
Om vrije abortus in de Verenigde Staten te legaliseren, hadden pro-abortus activisten een limiet nodig, een emotioneel geval van een vrouw die verkrachte. Ze gebruikten Norma, ze zei dat ze was vergaan, ze verrukt het land... en sindsdien zijn 50.000.000 baby's legaal afgebroken, zonder enige bescherming. Hoewel Norma later zou toegeven dat ze gelogen had en niet werd verteerd, was er geen ommekeer.

  Abortus advocaten gebruikten Norma McCorvey; ze gelofte en zei dat ze was verworden. in feite, hij was nooit gemaakt om te gaan voor een rechter om te getuigen
Hij bekeerde zich, werd gedoopt en was een Pro-Life activist
In 1995, Norma, na te praten met Christenen over operatie redding en het zien van tekeningen over de prenatale ontwikkeling van de mens,volledig toegegeven de verschrikking van abortus en werd gedoopt als een evangelische christen.
In 1998 werd ze katholiek, georganiseerd in Dallas door vader Frank Pavone van priesters voor het leven. Ze zou nooit stoppen met het bestrijden van abortus, demonstraties voor het leven bijwonen en werden vaak gezien in de altijd ijzige Mars voor het leven in Washington, elke januari in de hoofdstad.

Norma 's doop in 1995 met evangelische christenen Pro-Life van de operatie Rescue Group; drie jaar later werd ze katholiek 
Een vals grensgeval om abortus te implanteren
Het geval dat het implantatie van vrije abortus in de VS, genaamd Roe vs. Wade, begon in de vroege jaren 1970. abortus advocaten Sarah Weddington en Linda Coffee, die pas afgestudeerd zijn aan de Universiteit van Texas school of Law, hadden een beperkt geval nodig om de Pro-Life Law van topseupper Texas, die meer dan honderd jaar oud was.
Norma McCorvey, onder het pseudoniem "Roe", beweerde aan de rechtbank dat zij door een bende werd verraveld en zwanger werd. Hij eiste een abortus te kunnen plegen. Terwijl de studie werdverwerkt, het meisje werd geboren en opgegeven voor adoptie
Waarom was ze de juiste keuze? "Je bent wit, je bent jong en je wilt een abortus hebben," vertelde hun advocaat hem. Ze wist niet eens wat een abortus was. Ze vertelden hem dat wat hij in zijn sinus had, alleen stoffen waren.
Norma sprak nooit met de rechter, getuigde nooit of was aanwezig bij een van de hoorzittingen in haar geval. Hij tekende wat zijn jonge advocaten hem gaven. " De hele zaak was een abstractie, "verklaart hij jaren later.
Een van die advocaten, Sarah Weddington, zou jaren later in een toespraak in het Education Ethics Institute in Oklahoma erkennen dat valse verkrachting een truc was geweest voor de algehele Decriminalisatie van abortus. «Mijn gedrag is misschien niet geheel ethisch. Maar ik deed het vanwege wat ik dacht dat goede redenen waren, "zei ze. De jurist maakte veel geld van zijn abortus activisme en ontving de functie van assistent in 1978 aan president Jimmy Carter.

Lege schommels maakte Norma denken aan de 50.000.000 kinderen afgebroken met de wet die werd opgezet met haar zaak
Met Playboy geld om de nep-zaak te financieren
Hugh Heffner, oprichter van Playboy, verklaarde in een 1992 interview in de Miami Herald dat zijn pornografisch bedrijf degene was die het gerechtelijke proces financierde. "Waarschijnlijk was Playboy meer betrokken bij Roe versus Wade dan welk ander bedrijf dan ook. We leveren de fondsen voor die eerste gevallen en we schreven ook de amicus curiae in de ROE case. "
De zaak, met al deze financiële en media-ondersteuning, sprong van Texas naar de Supreme Court, die vrije abortus in alle 50 Amerikaanse Staten geïmplanteerd op 22 januari 1973.
Hij herkende de leugen en werd gedoopt
Veertien jaar later, in 1987, gaf McCorvey toe dat ze gelogen had: ze was niet verveeld door bende leden. Haar baby's vader was een persoon die ze kende en liefhad.
In 1995, na zijn doop, legde hij uit aan de dagelijkse post van Londen: "Ik herinner me dat ik 10 jaar door een schoolplein reed en de lege schommels zag, en het dreef me gek. Ik dacht: de speeltuinen zijn leeg, alle kinderen zijn dood en het is mijn schuld. Ik zou mijn gynaecoloog vertellen en ik zou zeggen, "het is zomer, Norma, er is geen klasse."
Norma zou gaan naar de post-abortus genezing vindt "Viña de Raquel", en ik zou hen aanbevelen aan andere vrouwen.
Poging tot omgekeerde gerechtelijke uitspraak: mislukt
In 2003 diende ze een rechtszaak in Dallas in om de uitspraak van het Hof op twee basis te keren: Bedenk dat ze aan de ene kant bij haar proces gelogen heeft. Aan de andere kant, het verstrekken van gegevens uit twee decennia van vrije abortus waaruit blijkt dat abortus vrouwen psychisch, fysiek en emotioneel schaadt. In 2005 drong hij aan op een ander gerechtelijk proces. Geen van hen floreerde. De legale abortus machine was een gigantische en monsterlijke industrie geworden, met miljoenen slachtoffers.
Red degenen die geboren zullen worden!

Veertig jaar geleden ontving Heilige Teresa van Calcutta de Nobelprijs voor de vrede voor haar leven voor de armsten van de armen. Het was op 17 oktober 1979 toen werd aangekondigd dat hij een dergelijke titel had gekregen en op 10 december van hetzelfde jaar kreeg hij een dergelijke prijs voor de grote VN-autoriteiten. Iedereen was vol verwachting op zijn toespraak die werd geleverd met zo'n evangelische en menselijke vloeiendheid dat, het kan worden gezegd, het was een profetische boodschap. Hij zei verder: “Ik geloof dat ik het wil delen: de grootste vernietiger van vrede vandaag is de roep van een onschuldig ongeboren kind. Als een moeder haar eigen kind in haar baarmoeder kan doden, wat is dan de ergste misdaad om elkaar te doden? ... Vandaag worden miljoenen ongeborenen gedood en we zeggen niets. In de kranten lezen we dit en dat, maar niemand praat over de miljoenen kinderen die verwekt zijn met dezelfde liefde als jij en ik, met het leven van God. En we zeggen niets, we houden onze mond ... Voor mij zijn deze naties die abortus gelegaliseerd hebben de armste naties van allemaal . Ze zijn bang voor de kleintjes, ze zijn bang voor ongeboren kinderen. En het kind moet sterven, omdat ze dit kind niet willen - niet nog één -, ze willen hem niet opvoeden, ze willen hem niet voeden en het kind moet sterven. Ik smeek u namens de kleintjes: behalve degenen die zullen worden geboren. Erken de aanwezigheid van Jezus in hen! ”(Sint Teresa van Calcutta, toespraak tot de VN, 10 december 1979).

Er is geen twijfel dat ze overtuigende en overtuigende zinnen zijn. want als er iets is dat authentieke waarde heeft, is het in de menselijke ervaring het geschenk van het leven. Niets en niemand kan de grote plaag en de grote wreedheid rechtvaardigen om het leven van een ongeborene te oogsten. Er is een zeer subtiele, maar zeer perverse rechtvaardiging, en dat wil zeggen dat de moeder recht heeft op abortus en dit is in tegenspraak met de fundamentele essentie van het moederinstinct . De toekomst en het heden zullen zeer cruciaal zijn voor een dergelijke manier van werken. 'Om de verdediging die de kerk van het leven maakt vrolijk op te vrolijken, wil ze haar positie vaak presenteren als iets ideologisch, obscurantistisch en conservatief. Deze verdediging van het ongeboren leven is echter nauw verbonden met de verdediging van enig mensenrecht. Het impliceert de overtuiging dat een mens altijd heilig en onschendbaar is, in elke situatie en in elke fase van zijn reis ... Juist omdat het een kwestie is die de interne samenhang van onze boodschap over de waarde van de menselijke persoon maakt, mag dit niet worden verwacht Moge de kerk haar standpunt over deze kwestie wijzigen. Ik wil er helemaal eerlijk over zijn. Dit is geen onderwerp van vermeende hervormingen of moderniseringen . Het is niet progressief om te proberen problemen op te lossen door een menselijk leven te elimineren '(Paus Franciscus , Evangelii Gaudium , nn. 213-214).

Bovendien hebben degenen die aan abortus samenwerken zo'n kwelling in hun geweten dat alleen een hogere liefde het kan kalmeren: de genade van God . 'De kerk weet hoeveel omstandigheden je beslissing hebben beïnvloed, en het twijfelt er niet aan dat het in veel gevallen een pijnlijke en zelfs dramatische beslissing is geweest. Waarschijnlijk is de wond nog niet binnen genezen. Het is waar dat wat er gebeurde, diep oneerlijk was en blijft. Laat u echter niet overwinnen door ontmoediging en geef de hoop niet op. Begrijp veeleer wat er is gebeurd en interpreteer het in zijn waarheid. Als u dat nog niet hebt gedaan, open u dan met nederigheid en vertrouwen tot bekering: de Vader van alle genade wacht op u om zijn vergeving en vrede te brengen in het sacrament van de verzoening. Je kunt je zoon met hoop vertrouwen op dezelfde Vader en zijn genade '( Johannes Paulus II , Evangelium vitae , nr. 99). Als iemand openhartig en zelfverzekerd spreekt over de mens, neemt de kerk de beste erepositie in. Tijd en eeuwigheid zullen hun reden geven en verdienen.

Reacties